Afbestillingsregler

Afbestillingspolitikker er de betingelser, hvorunder en ejer returnerer penge til en gæst, når en gæst annullerer sin reservation. Ejerne vælger mellem 4 standard afbestillingsregler, som BednBlue gennemfører for at sikre beskyttelse af både gæsten og ejeren. I alle opslag og alle reservationer er det tydeligt angivet, hvilken afbestillingspolitik ejeren har valgt. Gæsterne kan gennemgå de mulige sanktioner ved at gå til deres rejsedetaljer for at se den politik, der gælder, og for at annullere ved at klikke på "Annuller" på den specifikke reservation.

  • Fleksibel
  • Moderat
  • Strengt
  • Super Strict

Fleksibel: 100% af yachtgebyret kan refunderes ved afbestilling op til 7 dage før indtjekning og 50% ved afbestilling op til 1 dag før indtjekning.

  • 100% af yachtgebyret kan refunderes, hvis afbestillingen foretages op til 7 dage før den lokale check-in dato og tid (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet), men servicegebyrer kan ikke refunderes.
  • 50% af yachtgebyret kan refunderes, hvis afbestillingen foretages fra 6 dage til 1 dag før den lokale check-in dato og tid (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet), servicegebyrer kan ikke refunderes.
  • Yachtgebyrer og servicegebyrer refunderes ikke, hvis afbestillingen foretages mindre end 24 timer før den lokale indtjekningsdato og -tid (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet).
  • Hvis der er betalt et gebyr for en anden terminal i marinaen, refunderes det, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Brændstof- og fortøjningsgebyrer, hvis de er betalt, refunderes, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • APA-gebyret, hvis det er betalt, vil blive refunderet, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Rengøringsgebyret, hvis det er betalt, refunderes, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Ved tidlig udtjekning refunderes ikke nogen af yachtgebyrerne, servicegebyrerne og rengøringsgebyret. Brændstof- og fortøjningsgebyrer, hvis de er betalt, kan refunderes for de resterende dage af reservationen. APA-gebyret, hvis det er betalt, kan refunderes eksklusive det beløb, der allerede er brugt i løbet af rejsen. Desuden refunderes gebyret for de forskellige terminaler i marinaen, hvis det er betalt, når gæsten/gæsterne tjekker ud i den samme marina/havn, som de tjekkede ind.
  • Hvis afbestillingen foretages op til 48 timer efter ejerens accept af reservationen, og der er mindst 7 dage mellem reservationsdagen og ankomstdagen, refunderes hele reservationsbeløbet. Hvis gæsten har foretaget en ny bekræftet reservation efter accept af den specifikke reservation, refunderes servicegebyrerne ikke.
  • Enhver klage i forbindelse med reservationen skal fremsættes af en af parterne inden for 24 timer efter ankomsten.
  • BednBlue vil kunne mægle i klager, hvis det skønnes nødvendigt, og vil altid have det sidste ord i økonomiske tvister.
  • En reservation anses først for officielt annulleret, når annulleringen foretages via BednBlue-webstedet. For at annullere skal du klikke på Mine rejser og derefter Aflyse på reservationen.
  • Afbestillingspolitikker kan erstattes af formildende omstændigheder (i overensstemmelse med BednBlue's Servicevilkår), tilbagebetalingspolitikken og afbestillinger fra BednBlue, når der af en eller anden grund er tale om Betingelser for service er blevet overtrådt.

Moderat: Ved afbestilling op til 31 dage før indtjekning refunderes 100% af yachtgebyret, og ved afbestilling op til 8 dage før indtjekning refunderes 50% af beløbet.

  • 100% af yachtgebyret kan refunderes, hvis afbestillingen foretages op til 31 dage før den lokale check-in dato og tid (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet), servicegebyrer kan ikke refunderes.
  • 50% af yachtgebyret kan refunderes, hvis afbestillingen foretages fra 30 dage til 8 dage før den lokale check-in dato og tid (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet), servicegebyrer kan ikke refunderes.
  • Yachtgebyrer og servicegebyrer refunderes ikke, hvis afbestillingen foretages mindre end 7 dage før den lokale indtjekningsdato og -tid (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet).
  • Hvis der er betalt et gebyr for en anden terminal i marinaen, refunderes det, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Brændstof- og fortøjningsgebyrer, hvis de er betalt, refunderes, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • APA-gebyret, hvis det er betalt, vil blive refunderet, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Rengøringsgebyret, hvis det er betalt, refunderes, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Ved tidlig udtjekning refunderes ikke nogen af yachtgebyrerne, servicegebyrerne og rengøringsgebyret. Brændstof- og fortøjningsgebyrer, hvis de er betalt, kan refunderes for de resterende dage af reservationen. APA-gebyret, hvis det er betalt, kan refunderes eksklusive det beløb, der allerede er brugt i løbet af rejsen. Desuden refunderes gebyret for de forskellige terminaler i marinaen, hvis det er betalt, når gæsten/gæsterne tjekker ud i den samme marina/havn, som de tjekkede ind.
  • Hvis afbestillingen foretages op til 48 timer efter ejerens accept af reservationen, og der er mindst 7 dage mellem reservationsdagen og ankomstdagen, refunderes hele reservationsbeløbet. Hvis gæsten har foretaget en ny bekræftet reservation efter accept af den specifikke reservation, refunderes servicegebyrerne ikke.
  • Enhver klage i forbindelse med reservationen skal fremsættes af en af parterne inden for 24 timer efter ankomsten.
  • BednBlue vil kunne mægle i klager, hvis det skønnes nødvendigt, og vil altid have det sidste ord i økonomiske tvister.
  • En reservation anses først for officielt annulleret, når annulleringen foretages via BednBlue-webstedet. For at annullere skal du klikke på Mine rejser og derefter Aflyse på reservationen.
  • Afbestillingspolitikker kan erstattes af formildende omstændigheder (i overensstemmelse med BednBlue's Servicevilkår), tilbagebetalingspolitikken og afbestillinger fra BednBlue, når der af en eller anden grund er tale om Betingelser for service er blevet overtrådt.

Strenge: 60% af yachtgebyret kan refunderes ved afbestilling op til 31 dage før indtjekning.

  • 60% af yachtgebyret kan refunderes, hvis afbestillingen foretages op til 31 dage før den lokale check-in dato og tid (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet), men servicegebyrer kan ikke refunderes.
  • Yachtgebyrer og servicegebyrer refunderes ikke, hvis afbestillingen foretages mindre end 30 dage før den lokale indtjekningsdato og -tidspunkt (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet).
  • Hvis der er betalt et gebyr for en anden terminal i marinaen, refunderes det, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Brændstof- og fortøjningsgebyrer, hvis de er betalt, refunderes, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Rengøringsgebyret, hvis det er betalt, refunderes, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • APA-gebyret, hvis det er betalt, vil blive refunderet, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Ved tidlig udtjekning refunderes ikke nogen af yachtgebyrerne, servicegebyrerne og rengøringsgebyret. Brændstof- og fortøjningsgebyrer, hvis de er betalt, kan refunderes for de resterende dage af reservationen. APA-gebyret, hvis det er betalt, kan refunderes eksklusive det beløb, der allerede er brugt i løbet af rejsen. Desuden refunderes gebyret for de forskellige terminaler i marinaen, hvis det er betalt, når gæsten/gæsterne tjekker ud i den samme marina/havn, som de tjekkede ind.
  • Enhver klage i forbindelse med reservationen skal fremsættes af en af parterne inden for 24 timer efter ankomsten.
  • Hvis afbestillingen foretages op til 48 timer efter ejerens accept af reservationen, og der er mindst 7 dage mellem reservationsdagen og ankomstdagen, refunderes hele reservationsbeløbet. Hvis gæsten har foretaget en ny bekræftet reservation efter accept af den specifikke reservation, refunderes servicegebyrerne ikke.
  • BednBlue vil kunne mægle i klager, hvis det skønnes nødvendigt, og vil altid have det sidste ord i økonomiske tvister.
  • En reservation anses først for officielt annulleret, når annulleringen foretages via BednBlue-webstedet. For at annullere skal du klikke på Mine rejser og derefter Aflyse på reservationen.
  • Afbestillingspolitikker kan erstattes af formildende omstændigheder (i overensstemmelse med BednBlue's Servicevilkår), tilbagebetalingspolitikken og afbestillinger fra BednBlue, når der af en eller anden grund er tale om Betingelser for service er blevet overtrådt.

Super Strict: 50% af yachtgebyret kan refunderes ved afbestilling op til 60 dage før indtjekning.

  • 50% af yachtgebyret kan refunderes, hvis afbestillingen foretages op til 60 dage før den lokale check-in dato og tid (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet), servicegebyrer kan ikke refunderes.
  • Yachtgebyrer og servicegebyrer refunderes ikke, hvis afbestillingen foretages mindre end 59 dage før den lokale indtjekningsdato og -tidspunkt (eller 2:00 PM, hvis det ikke er angivet).
  • Hvis der er betalt et gebyr for en anden terminal i marinaen, refunderes dette gebyr, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Brændstof- og fortøjningsgebyrer, hvis de er betalt, refunderes, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Rengøringsgebyret, hvis det er betalt, refunderes, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • APA-gebyret, hvis det er betalt, vil blive refunderet, hvis gæsten ikke når frem til listen.
  • Ved tidlig udtjekning refunderes ikke nogen af yachtgebyrerne, servicegebyrerne og rengøringsgebyret. Brændstof- og fortøjningsgebyrer, hvis de er betalt, kan refunderes for de resterende dage af reservationen. APA-gebyret, hvis det er betalt, kan refunderes eksklusive det beløb, der allerede er brugt i løbet af rejsen. Desuden refunderes gebyret for de forskellige terminaler i marinaen, hvis det er betalt, når gæsten/gæsterne tjekker ud i den samme marina/havn, som de tjekkede ind.
  • Enhver klage i forbindelse med reservationen skal fremsættes af en af parterne inden for 24 timer efter ankomsten.
  • Hvis afbestillingen foretages op til 48 timer efter ejerens accept af reservationen, og der er mindst 7 dage mellem reservationsdagen og ankomstdagen, refunderes hele reservationsbeløbet. Hvis gæsten har foretaget en ny bekræftet reservation efter accept af den specifikke reservation, refunderes servicegebyrerne ikke.
  • BednBlue vil kunne mægle i klager, hvis det skønnes nødvendigt, og vil altid have det sidste ord i økonomiske tvister.
  • En reservation anses først for officielt annulleret, når annulleringen foretages via BednBlue-webstedet. For at annullere skal du klikke på Mine rejser og derefter Aflyse på reservationen.
  • Afbestillingspolitikker kan erstattes af formildende omstændigheder (i overensstemmelse med BednBlue's Servicevilkår), tilbagebetalingspolitikken og afbestillinger fra BednBlue, når der af en eller anden grund er tale om Betingelser for service er blevet overtrådt.